Innovation Strategies in New Product Development / Nejlevnější knihy
Innovation Strategies in New Product Development

Kód: 10023510

Innovation Strategies in New Product Development

Autor Tanja Rajkovic

Innovation remains to be the widely recognized leverage in the quest for future growth. This book presents a model of technological, marketing and complementary competencies in relation to firms' innovative performance, drawing fr ... celý popis

1716


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Innovation Strategies in New Product Development

Nákupem získáte 172 bodů

Anotace knihy

Innovation remains to be the widely recognized leverage in the quest for future growth. This book presents a model of technological, marketing and complementary competencies in relation to firms' innovative performance, drawing from a study of medium and large-sized Slovenian manufacturing enterprises.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1716

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: