Informed Student Guide to Marketing / Nejlevnější knihy
Informed Student Guide to Marketing

Kód: 05122933

Informed Student Guide to Marketing

Autor Philip J. Kitchen, Tony Proctor

The "Informed Student Guide to Marketing" has been compiled by a team of recognized marketing experts to equip students with everything they need to know about marketing. The guide comprises an A-Z listing of over 400 entries, inc ... celý popis

2808

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Informed Student Guide to Marketing

Nákupem získáte 281 bodů

Anotace knihy

The "Informed Student Guide to Marketing" has been compiled by a team of recognized marketing experts to equip students with everything they need to know about marketing. The guide comprises an A-Z listing of over 400 entries, including coverage of the most recent conceptual developments in this rapidly changing field: accessible and concise, easy to read style; entries include the most up to date references; useful further reading section at the end, citing major works and journals; relevant to business and management students as well as those following marketing courses; and each and every entry has been carefully devised to provide essential and relevant definitions of the core theories, approaches and jargon adopted by those in the profession and its academic studies. The "Informed Student to Marketing" provides an ideal 'first base' for first year undergraduates or those new to marketing studies, and an invaluable reference bible for those already familiar with the subject.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2808



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: