Improving Service Quality in the Global Economy / Nejlevnější knihy
Improving Service Quality in the Global Economy

Kód: 06697044

Improving Service Quality in the Global Economy

Autor Michael E. Milakovich

Presents the theory, application models, and cases of successful customer service QI efforts in both the public and private sectors. This book emphasizes the selection and development of strategies for quality improvement in regul ... celý popis

4606


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Improving Service Quality in the Global Economy

Nákupem získáte 461 bodů

Anotace knihy

Presents the theory, application models, and cases of successful customer service QI efforts in both the public and private sectors. This book emphasizes the selection and development of strategies for quality improvement in regulated public non-market-driven services such as education, government, and healthcare.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

4606

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: