Impact of Customer relationship marketing in the Luxury Retail Market / Nejlevnější knihy
Impact of Customer relationship marketing in the Luxury Retail Market

Kód: 15502336

Impact of Customer relationship marketing in the Luxury Retail Market

Autor Firas Zahalan Radwan

In today's highly competitive market in the luxury industry companies should have the potential strategies in order to cope with the market and gain high market share. Hence , in luxury what makes a particular brand prestigious in ... celý popis

908


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Impact of Customer relationship marketing in the Luxury Retail Market

Nákupem získáte 91 bodů

Anotace knihy

In today's highly competitive market in the luxury industry companies should have the potential strategies in order to cope with the market and gain high market share. Hence , in luxury what makes a particular brand prestigious in the customers eyes is the quality of service and how it effects on the customer relationship marketing . In this book you will be able broden your knowledge in this matter in a the French luxury market which is one of the most potential market in the luxury industry

Parametry knihy

908

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: