How to Manage Your Global Reputation: A Guide to the Dynamics of International Public Relations / Nejlevnější knihy
How to Manage Your Global Reputation: A Guide to the Dynamics of International Public Relations

Kód: 11537884

How to Manage Your Global Reputation: A Guide to the Dynamics of International Public Relations

Autor Michael Morley, Wendy Chavkin

"There is no better time to make a career in international public relations". So says Michael Morley in this vibrantly anecdotal account of the international public relations machine. Part memoir, part guidebook, How to Manage You ... celý popis

909


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize How to Manage Your Global Reputation: A Guide to the Dynamics of International Public Relations

Nákupem získáte 91 bodů

Anotace knihy

"There is no better time to make a career in international public relations". So says Michael Morley in this vibrantly anecdotal account of the international public relations machine. Part memoir, part guidebook, How to Manage Your Global Reputation distills forty years of experience into lessons for the ages for both neophyte and careerist in the public relations field.Morley takes us into the world of international public relations, examining the strategies and programs of some of the world's prominent organizations, the barriers to international public relations, international media and how to develop a global voice. He discusses the evolution of international public relations practice from its early use to the sophisticated communications practices of global corporations today. Covering such topics as corporate reputation, the global voice, issues identification in management, and crisis and catastrophe communications, this is an essential guide to international public relations for all PR professionals.

Parametry knihy

909

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: