How to Create Customer Loyalty: 5 Reasons to Stay in Touch and 5 Ways to Get It Done / Nejlevnější knihy
How to Create Customer Loyalty: 5 Reasons to Stay in Touch and 5 Ways to Get It Done

Kód: 25580825

How to Create Customer Loyalty: 5 Reasons to Stay in Touch and 5 Ways to Get It Done

Autor Dani Zandel, Raymond Aaron

In today's era of the connections of social media, society is more disconnected than ever. A large percentage of the population uses at least one technology-based platform to connect with other people. Individual profiles on vario ... celý popis

516


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize How to Create Customer Loyalty: 5 Reasons to Stay in Touch and 5 Ways to Get It Done

Nákupem získáte 52 bodů

Anotace knihy

In today's era of the connections of social media, society is more disconnected than ever. A large percentage of the population uses at least one technology-based platform to connect with other people. Individual profiles on various social media sites have

Parametry knihy

516

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: