Household Life Cycle and Lifestyles / Nejlevnější knihy
Household Life Cycle and Lifestyles

Kód: 06828916

Household Life Cycle and Lifestyles

Autor Martina Bauer

The objective of the present work was the segmentation of households in the German market according to empirically defined stages in the household life cycle. A three-stage quantitative research design based on longitudinal panel ... celý popis

1648


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Household Life Cycle and Lifestyles

Nákupem získáte 165 bodů

Anotace knihy

The objective of the present work was the segmentation of households in the German market according to empirically defined stages in the household life cycle. A three-stage quantitative research design based on longitudinal panel data enabled the determination of the most common household life cycle stages and the transition probabilities between them. Furthermore, lifestyle differences in terms of activities, interests and opinions in those stages were analyzed. The study revealed significant lifestyle variation and can be used as a starting point for future studies in marketing theory. Moreover, this work can benefit marketing managers, particularly by providing a basis for the development of communication strategies and new product introduction.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1648



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: