Hooked On Customers: The Five Habits of Legendary Customer-Centric Companies / Nejlevnější knihy
Hooked On Customers: The Five Habits of Legendary Customer-Centric Companies

Kód: 17092614

Hooked On Customers: The Five Habits of Legendary Customer-Centric Companies

Autor Robert G Thompson

"Talk is cheap." A clich , perhaps, but the idea that what we do is more important than what we say is a fundamental truth. It applies in our personal lives and can extend into our professional work, too. Learning to let your acti ... celý popis

568


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Hooked On Customers: The Five Habits of Legendary Customer-Centric Companies

Nákupem získáte 57 bodů

Anotace knihy

"Talk is cheap." A clich , perhaps, but the idea that what we do is more important than what we say is a fundamental truth. It applies in our personal lives and can extend into our professional work, too. Learning to let your actions do the talking can

Parametry knihy

568

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: