Handbook of the Economics of Marketing / Nejlevnější knihy
Handbook of the Economics of Marketing

Kód: 20111433

Handbook of the Economics of Marketing

Autor Jean-Pierre Dube

Handbook of the Economics of Marketing, Volume One: Marketing and Economics mixes empirical work in industrial organization with quantitative marketing tools, presenting tactics that help researchers tackle problems with a balance ... celý popis

4987


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Handbook of the Economics of Marketing

Nákupem získáte 499 bodů

Anotace knihy

Handbook of the Economics of Marketing, Volume One: Marketing and Economics mixes empirical work in industrial organization with quantitative marketing tools, presenting tactics that help researchers tackle problems with a balance of intuition an

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics Economic forecasting

4987



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: