Guanxi / Nejlevnější knihy
Guanxi

Kód: 06693213

Guanxi

Autor Thomas Leung

Wong and Leung (both professors of marketing, Hong Kong Polytechnic U.) present a model of marketing for Westerners based on the Chinese concept of guanxi, which can be loosely translated as personal relationship or connections. A ... celý popis

5181


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Guanxi

Nákupem získáte 518 bodů

Anotace knihy

Wong and Leung (both professors of marketing, Hong Kong Polytechnic U.) present a model of marketing for Westerners based on the Chinese concept of guanxi, which can be loosely translated as personal relationship or connections. After comparing and contrasting Western and Chinese models of marketing, they offer a methodology, which melds por

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

5181

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: