Green Marketing in India, ospects and sustainability with particular reference to Kolkata city / Nejlevnější knihy
Green Marketing in India, ospects and sustainability with particular reference to Kolkata city

Kód: 02112517

Green Marketing in India, ospects and sustainability with particular reference to Kolkata city

Autor Roy Hindol

This study researches the scope for GREEN Marketing and GREEN Products in India, with special reference to Kolkata City, - what do consumers think about climatic changes? Do these climatic changes concern them and are they making ... celý popis

1387

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Green Marketing in India, ospects and sustainability with particular reference to Kolkata city

Nákupem získáte 139 bodů

Anotace knihy

This study researches the scope for GREEN Marketing and GREEN Products in India, with special reference to Kolkata City, - what do consumers think about climatic changes? Do these climatic changes concern them and are they making any efforts to minimize environmental impact? And most importantly - are they conscious of purchasing eco-friendly products?The study also try to explore the buying perspective of respondents with respect to green products available at the market and also how green marketing is useful in generating awareness among consumers and what needs to be improved.

Parametry knihy

1387

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: