From Marginal to Mainstream / Nejlevnější knihy
From Marginal to Mainstream

Kód: 38500753

From Marginal to Mainstream

Autor Helen Edwards

Understand how legacy and mainstream brands from B2B and B2C through to product and service companies can successfully harness the energy of marginal brands and learn from their growth and innovation.

996


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize From Marginal to Mainstream

Nákupem získáte 100 bodů

Anotace knihy

Understand how legacy and mainstream brands from B2B and B2C through to product and service companies can successfully harness the energy of marginal brands and learn from their growth and innovation.

Parametry knihy

996



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: