Football in the New Media Age / Nejlevnější knihy
Football in the New Media Age

Kód: 06689536

Football in the New Media Age

Autor Richard Haynes

Based on extensive interviews with key players in the media and football industry, Football in the New Media Age analyses the impact of media change on the football industry.

4871


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Football in the New Media Age

Nákupem získáte 487 bodů

Anotace knihy

Based on extensive interviews with key players in the media and football industry, Football in the New Media Age analyses the impact of media change on the football industry.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Lifestyle, sport & leisure Sports & outdoor recreation Ball games

4871

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: