Kód: 12499928
Fair Trade In CSR Strategy of Global Retailers shows how retailers can improve the success of their fair trade strategy. Using Polish market research, the authors analyze the aggressive and detrimental competition between retailer ... celý popis
3313 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 331 bodů
Fair Trade In CSR Strategy of Global Retailers shows how retailers can improve the success of their fair trade strategy. Using Polish market research, the authors analyze the aggressive and detrimental competition between retailers such as Ikea, and Tesco to emphasize the benefits of CSR strategy for stakeholders and society at large.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
3313 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )