Kód: 06573552
Argues that companies must not only understand the power of experimentation and new technologies, but also change their processes, organization, and management of innovation. The author explains why experimentation is critical to ... celý popis
1056 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 106 bodů
Argues that companies must not only understand the power of experimentation and new technologies, but also change their processes, organization, and management of innovation. The author explains why experimentation is critical to innovation, underscores the impact of technologies, and outlines what managers must do to integrate them successfully.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
1056 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )