Experimental Business Research / Nejlevnější knihy
Experimental Business Research

Kód: 01422273

Experimental Business Research

Autor Amnon Rapoport, Rami Zwick

Volumes II and III of Experimental Business Research include original papers that were presented at the Second Asian Conference on Experimental Business Research held at the Hong Kong University of Science and Technology (HKUST) o ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Experimental Business Research

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

Volumes II and III of Experimental Business Research include original papers that were presented at the Second Asian Conference on Experimental Business Research held at the Hong Kong University of Science and Technology (HKUST) on December 16-19, 2003. The conference was organized by the Center for Experimental Business Research (cEBR) at HKUST and was chaired by Professors Amnon Rapoport and Rami Zwick.§Experimental Business Research adopts laboratory based experimental economics methods to study an array of business and policy issues spanning the entire business domain including accounting, economics, finance, information systems, marketing and management and policy. §"Experimental economics" is an established term that refers to the use of controlled laboratory-based procedures to test the implications of economic hypotheses and models and discover replicable patterns of economic behavior. We have coined the term "Experimental Business Research" in order to broaden the scope of "experimental economics" to encompass experimental finance, experimental accounting, and more generally the use of laboratory-based procedures to test hypotheses and models arising from research in other business related areas, including information systems, marketing and management and policy. §The chapters included in these volumes reflect the domain diversity of studies in the experimental business research field.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: