Event Sponsorship / Nejlevnější knihy
Event Sponsorship

Kód: 01986468

Event Sponsorship

Autor Ian McDonnell

The text starts with an investigation of the origins of sponsorship and then considers all important elements of Events sponsorship management. It considers what is sponsorship, its history and evolution, what its marketing uses a ... celý popis

2547


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Event Sponsorship

Nákupem získáte 255 bodů

Anotace knihy

The text starts with an investigation of the origins of sponsorship and then considers all important elements of Events sponsorship management. It considers what is sponsorship, its history and evolution, what its marketing uses are, how it can used efficiently; the benefits it can bring to an event; and how its results can be measured. To reflect changes in the way firms communicate with their customers, there is a strong focus on the use of social media, e ' marketing and technology in sponsorship. The text uniquely considers topics of sponsorship from perspective of both the sponsor and the sponsee (the event) to provide a holistic view of the sponsorship process.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2547

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: