European Television in the Digital Age - Issues, Dynamics and Realities / Nejlevnější knihy
European Television in the Digital Age - Issues, Dynamics and Realities

Kód: 04908277

European Television in the Digital Age - Issues, Dynamics and Realities

Autor Stylianos Papathanassopoulos

European Television in the Digital Age traces the development of digital television and provides a clear, concise account of the dynamics and realities of the changing face of television in Europe. The book synthesizes an array of ... celý popis

1174


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize European Television in the Digital Age - Issues, Dynamics and Realities

Nákupem získáte 117 bodů

Anotace knihy

European Television in the Digital Age traces the development of digital television and provides a clear, concise account of the dynamics and realities of the changing face of television in Europe. The book synthesizes an array of empirical research and case study work, summarizes theoretical arguments, and provides an up--to--date analysis of the European audiovisual landscape. The author offers a timely appraisal of the key issues surrounding digital television in Europe today and outlines the likely future trends. Papathanassopoulos considers the problems associated with the new digital developments in Western Europe, the effects of the deregulation of European television, the economies of the new era and the issue of consolidation in the media industries. He also examines the future of public broadcasters, the role of the European Union and the impact of television in political communication. Special emphasis is given to the emergence and the effect of thematic channels, particularly on news, sports, music and childrena s programming. European Television in the Digital Age is an invaluable textbook for students on courses in media and communication, European studies and national policy studies. It will also be a useful source for researchers and professionals in the field.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1174

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: