European Perspectives in Marketing / Nejlevnější knihy
European Perspectives in Marketing

Kód: 06740828

European Perspectives in Marketing

Autor Erdener Kaynak

Kaynak (marketing, The Pennsylvania State University) collects work examining marketing practices and consumer behavior in several EU countries, one EFTA country, and one Associate EU member country. Conceptual frameworks, case st ... celý popis

5652


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize European Perspectives in Marketing

Nákupem získáte 565 bodů

Anotace knihy

Kaynak (marketing, The Pennsylvania State University) collects work examining marketing practices and consumer behavior in several EU countries, one EFTA country, and one Associate EU member country. Conceptual frameworks, case studies, and analysis offer insight into issues such as outsourcing of industrial products from Eastern and Central Europe

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5652



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: