Marketing Ethics / Nejlevnější knihy
Marketing Ethics

Kód: 05122881

Marketing Ethics

Autor Bodo Schlegelmilch

"Marketing Ethics: An International Perspective" examines the mainstream marketing ethics and theories, placing them in an international context. Throughout the text, country-specific differences are highlighted with particular at ... celý popis

3535


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Ethics

Nákupem získáte 354 bodů

Anotace knihy

"Marketing Ethics: An International Perspective" examines the mainstream marketing ethics and theories, placing them in an international context. Throughout the text, country-specific differences are highlighted with particular attention to variations in business ethics. The book also investigates the means by which ethics can best be implemented into organisational/decision-making and focuses on some of the remaining challenges in business ethics. The text includes cases and key readings designed to illustrate major factors in business ethics drawn from real situations.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

3535

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: