Kód: 13052258
<,i>,Principios de Estrategia Publicitaria y Gestión de Marcas.Nuevas Tendencias de Brand Management<,/i>, es uno de los escasoslibros que aborda el fenómeno del <,i>,branding<,/i>, de forma integral editado en hab ... celý popis
1056 Kč
Dostupnost:
50 % šanceZadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 106 bodů
<,i>,Principios de Estrategia Publicitaria y Gestión de Marcas.Nuevas Tendencias de Brand Management<,/i>, es uno de los escasoslibros que aborda el fenómeno del <,i>,branding<,/i>, de forma integral editado en habla hispana. Se configur
Zařazení knihy Knihy ve španělštině Formación y escolar Formacion
1056 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )