Estimating Promotional Effects with Retailer-Level Scanner Data / Nejlevnější knihy
Estimating Promotional Effects with Retailer-Level Scanner Data

Kód: 17344577

Estimating Promotional Effects with Retailer-Level Scanner Data

Autor Federal Trade Commission

Estimating cross-brand promotional effects with aggregate data requires knowledge of the joint distribution of each brand's promotions. While such information is available in store-level scanner data, it is not included in more ag ... celý popis

381


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Estimating Promotional Effects with Retailer-Level Scanner Data

Nákupem získáte 38 bodů

Anotace knihy

Estimating cross-brand promotional effects with aggregate data requires knowledge of the joint distribution of each brand's promotions. While such information is available in store-level scanner data, it is not included in more aggregated scanner datasets.

Parametry knihy

381

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: