Essen für dich in einfacher Sprache / Nejlevnější knihy
Essen für dich in einfacher Sprache

Kód: 24742999

Essen für dich in einfacher Sprache

Kennst du die Stadt Essen? Hast schon einmal etwas von Alfred Krupp gehört? Oder von der Zeche Zollverein? In diesem Buch erfährst du ganz viel über die Stadt Essen. Wie war es hier früher? Wie ist es hier heute? Es gibt viele tol ... celý popis

252


Očekávaný dotisk
Vydání 01. 08. 2024

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Essen für dich in einfacher Sprache

Nákupem získáte 25 bodů

Anotace knihy

Kennst du die Stadt Essen? Hast schon einmal etwas von Alfred Krupp gehört? Oder von der Zeche Zollverein? In diesem Buch erfährst du ganz viel über die Stadt Essen. Wie war es hier früher? Wie ist es hier heute? Es gibt viele tolle Geschichten.Dieses Buch ist ein Buch in einfacher Sprache. Du kannst es leicht lesen - entweder in der Schule oder zu Hause. Du kannst es dir auch vorlesen lassen. So lernst du die Stadt Essen besser kennen. Viel Spaß dabei!

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Kinder- und Jugendbücher Sachbücher / Sachbilderbücher Allgemeines, Nachschlagewerke

252

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: