Entrepreneurial Marketing / Nejlevnější knihy
Entrepreneurial Marketing

Kód: 01353586

Entrepreneurial Marketing

Autor Zubin Sethna

Marketing and Entrepreneurship have, until quite recently, remained two quite independent scholarly domains. In 2002, Morris et al. provided a definition of Entrepreneurial Marketing as, "an integrative construct for conceptualisi ... celý popis

3606


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Entrepreneurial Marketing

Nákupem získáte 361 bodů

Anotace knihy

Marketing and Entrepreneurship have, until quite recently, remained two quite independent scholarly domains. In 2002, Morris et al. provided a definition of Entrepreneurial Marketing as, "an integrative construct for conceptualising marketing in an era of change, complexity, chaos, contradiction, and diminishing resources, and one that will manifest itself differently as companies age and grow. It fuses key aspects of recent developments in marketing thought and practice with those in the entrepreneurship area into one comprehensive construct."

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Entrepreneurship

3606

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: