Emotionalizing Organizations and Organizing Emotions / Nejlevnější knihy
Emotionalizing Organizations and Organizing Emotions

Kód: 04553108

Emotionalizing Organizations and Organizing Emotions

Autor Barbara Sieben, Asa Wettergren

Emotionalizing Organizations and Organizing Emotions delivers a strong contribution to the broadening field of research on emotions in organizations offering original pieces of work from the research front. With its trans-discipli ... celý popis

4401


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Emotionalizing Organizations and Organizing Emotions

Nákupem získáte 440 bodů

Anotace knihy

Emotionalizing Organizations and Organizing Emotions delivers a strong contribution to the broadening field of research on emotions in organizations offering original pieces of work from the research front. With its trans-disciplinary and multiparadigmatic character, uniting scholars from organization and management research and sociology, it conveys deep insights into the multidimensional 'nature' of emotion and its appearance in organizations. The first part, Emotionalizing Organizations, highlights the role of emotions in organizational processes and structures, showing that feelings are instrumental to organizations and interwoven with work processes, for instance as an antecedent and a consequence of work in organizations. The second part, Organizing Emotions, details how organizational structures and processes contribute to the learning and control of emotion. It gives insights into specific emotional regimes and the application of emotion rules and resources, investigating how organizational structures and processes take effect on customers and employees, and how organizational members are urged into various emotional regimes.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Organizational theory & behaviour

4401

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: