Kód: 06505217
This guide details five practices for adding emotional value not only for customers, but also for staff. It shows how to build an emotion-friendly service culture. By understanding the role emotions play, organizations can more ef ... celý popis
795 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 80 bodů
This guide details five practices for adding emotional value not only for customers, but also for staff. It shows how to build an emotion-friendly service culture. By understanding the role emotions play, organizations can more effectively retain customers and staff.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
795 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )