Kód: 04340485
For marketing and customer services researchers and professionals who are interested in customer contacts, customer satisfaction and loyalty issues. Contact centers are playing a pivotal role in customer services of the 21st centu ... celý popis
1735 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 174 bodů
For marketing and customer services researchers and professionals who are interested in customer contacts, customer satisfaction and loyalty issues. Contact centers are playing a pivotal role in customer services of the 21st century. Nevertheless, despite their growing importance and presence, contact centers are increasingly becoming the center fo
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics
1735 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )