Kód: 06428869
Looks at the issue of 'behavioural marketing' which involves the tracking of consumers' online activities in order to deliver tailored advertising. This book also discusses the Federal Trade Commission's examination of online priv ... celý popis
2994 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 299 bodů
Looks at the issue of 'behavioural marketing' which involves the tracking of consumers' online activities in order to deliver tailored advertising. This book also discusses the Federal Trade Commission's examination of online privacy issues.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
2994 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )