Economic Implications of Advertising (RLE Advertising) / Nejlevnější knihy
Economic Implications of Advertising (RLE Advertising)

Kód: 10042493

Economic Implications of Advertising (RLE Advertising)

Autor Otto John Firestone

Is advertising a factor that contributes to rising costs and prices? This study, commissioned to answer just that question by the Institute of Canadian Advertising, examines the effect of advertising on the Canadian economy, on bu ... celý popis

1724


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Economic Implications of Advertising (RLE Advertising)

Nákupem získáte 172 bodů

Anotace knihy

Is advertising a factor that contributes to rising costs and prices? This study, commissioned to answer just that question by the Institute of Canadian Advertising, examines the effect of advertising on the Canadian economy, on business, the consumer, c

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Organization & management of education

1724

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: