Eco-Tourism Service Quality and Ethical Practices: A Case Study of Tourist Satisfaction on the Desert Triangle of Rajastahn / Nejlevnější knihy
Eco-Tourism Service Quality and Ethical Practices: A Case Study of Tourist Satisfaction on the Desert Triangle of Rajastahn

Kód: 01673604

Eco-Tourism Service Quality and Ethical Practices: A Case Study of Tourist Satisfaction on the Desert Triangle of Rajastahn

Autor Meeta Nihalani

Scientific Study from the year 2012 in the subject Tourism, printed single-sided, grade: -, Jai Narain Vyas University Jodhpur, language: English, abstract: The tourism is the flourishing and the growing business of the modern eco ... celý popis

1121


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Eco-Tourism Service Quality and Ethical Practices: A Case Study of Tourist Satisfaction on the Desert Triangle of Rajastahn

Nákupem získáte 112 bodů

Anotace knihy

Scientific Study from the year 2012 in the subject Tourism, printed single-sided, grade: -, Jai Narain Vyas University Jodhpur, language: English, abstract: The tourism is the flourishing and the growing business of the modern economy where travel has become the part of human life. Eco-tourism practices relate to the preservation of the world created by God which has to be preserved in the most natural and original form so as to conserve the beauty and natural attractions of the earth and the destination. The natural resources and the beauty are the assets of any economy as they impact the economic development and the standards of living of people in the local destination. The basic aim of the paper is to analyze the eco- tourism practices and their impact on the tourism satisfaction and attitude. The ecotourism practices relate to the service quality taken by the organizations in Rajasthan

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Lifestyle, sport & leisure Travel & holiday Travel maps & atlases

1121



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: