Digital Technologies and Transformation in Business, Industry and Organizations / Nejlevnější knihy
Digital Technologies and Transformation in Business, Industry and Organizations

Kód: 43748750

Digital Technologies and Transformation in Business, Industry and Organizations

Autor Ruben Pereira, Isaias Bianchi, Álvaro Rocha

Given the nature of this book proposal, linked with some Masters, and the faster pace of digital technologies evolution, the new version will have an entire new content with new cases and insights regarding the development and imp ... celý popis

4945


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Digital Technologies and Transformation in Business, Industry and Organizations

Nákupem získáte 495 bodů

Anotace knihy

Given the nature of this book proposal, linked with some Masters, and the faster pace of digital technologies evolution, the new version will have an entire new content with new cases and insights regarding the development and implementation of the most interesting digital technologies.   Digital transformation marks a rethinking of how an organization uses technology, people, and processes in pursuit of new business models and new revenue streams, driven by changes in customer expectations around products and services.For many enterprises that build traditional goods, this means building digital products, such as a mobile applications or an ecommerce platform. To do so, they must use and integrate digital technologies.The pace of change is increasing. Organizations need to adapt or risk disappearing under innovators entrance in the market. With new digital technologies growing in an exponential rate in the last few decades, organizations are facing even more complex contexts. Managers are now pressed to take efficient decisions. This book provides a reference manual to assist professionals and academics on further insights regarding: the impact of digital technologies in business, how to implement digital technologies, solutions for specific digital technologies barriers, and much more. This book covers research methods such as Systematic Literature Review (SLR) or Multifocal Literature Review (MLR), case studies, experiments, survey, Design Science Research using quantitative and qualitative approaches.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Computer science Artificial intelligence

4945

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: