Digital Lighting and Rendering

Kód: 01986410

Digital Lighting and Rendering

Autor Jeremy Birn

Learn the fine art and craft of digital lighting and rendering from an experienced pro whose lighting work you've seen in blockbuster films such as Monsters University, Toy Story 3, Up, WALL-E, Ratatouille, and The Incredibles. Je ... celý popis

1981


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Digital Lighting and Rendering

Nákupem získáte 198 bodů

Anotace knihy

Learn the fine art and craft of digital lighting and rendering from an experienced pro whose lighting work you've seen in blockbuster films such as Monsters University, Toy Story 3, Up, WALL-E, Ratatouille, and The Incredibles. Jeremy Birn draws on his wealth of industry and teaching experience to provide a thoroughly updated edition of what has become the standard guide to digital lighting and rendering. Using beautiful, full-color examples; a friendly, clear teaching style; and a slew of case studies and tutorials, Jeremy demonstrates how to create strategic lighting for just about any project using any 3D application. By explaining not just how to use various lighting techniques but why, this guide provides the grounding graphics pros need to master Hollywood lighting techniques. * Learn how to pinpoint problems with your lighting and solve them to produce professional results. * Break scenes into passes and layers, and convincingly composite 3D models into real-world environments. * Adopt a linear workflow for more convincing lighting, global illumination, and compositing. * Apply advanced rendering techniques using subsurface scattering, physically based lighting, caustics, and high dynamic range images. * Build a bigger bag of tricks by learning "old-school" approaches such as tweaking shadow maps, faking GI with occlusion passes, and other cheats and tricks that save render time. * Develop realistic materials and shaders, and design and assign detailed texture maps to your models. * Mimic photographic exposure and cinematography techniques to simulate real-life f-stops, lens breathing, bokeh effects, and Kelvin color temperatures for more photorealistic renderings. * Learn to light characters and environments in different situations: day or night; natural or artificial lights; indoors or outdoors; and in clear air, thick atmosphere, or under water. * Understand production pipelines at visual effects and animation studios, and prepare for collaborative work on large lighting teams * Get the latest insights into industry trends, and how to develop your lighting reel and get a job in an increasingly competitive industry. * Download many of the 3D scenes used in this book from the author's website to try texturing, lighting, and compositing on your own

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Graphical & digital media applications

1981

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1795 dalších

Copyright ©2008-19 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 1 199 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: