ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX and OpenGL / Nejlevnější knihy
ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX and OpenGL

Kód: 04824113

ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX and OpenGL

Autor Wolfgang Engel

Welcome to the latest volume of ShaderX! This all-new collection is packed with insightful new techniques, innovative approaches to common problems, and practical tools and tricks that will help you in all areas of shader programm ... celý popis

3184

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění titulu

Informovat o naskladnění titulu


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile titul naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile titul naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o titulu ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX and OpenGL

Nákupem získáte 318 bodů

Anotace titulu

Welcome to the latest volume of ShaderX! This all-new collection is packed with insightful new techniques, innovative approaches to common problems, and practical tools and tricks that will help you in all areas of shader programming. All of the articles evolved from the work and experiences of industry pros, and all of the sections were edited by shader programming experts. With the rapid advances in DirectX, OpenGL, and graphics cards, vertex and pixel shaders are becoming more widely used in high-end graphics and game development. The challenges of mastering these techniques can be daunting for new programmers, but with this comprehensive collection of ready-to-use techniques, they'll get up to speed quickly. And for the more experienced programmers, they'll find insights and tricks that will improve their efficiency and prevent redundancy. If you are involved in shader programming, this is a must-have reference for your collection.

Parametry titulu

Zařazení titulu Knihy v angličtině Computing & information technology Graphical & digital media applications

3184

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: