Digital Information / Nejlevnější knihy
Digital Information

Kód: 04446035

Digital Information

Autor Hazel M Woodward

If the vision for the future of digital information is order, ease of access, discoverable resources and sustainable business models, how might this be achieved? In an information environment shaped by an ever-growing and persiste ... celý popis

2936

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Digital Information

Nákupem získáte 294 bodů

Anotace knihy

If the vision for the future of digital information is order, ease of access, discoverable resources and sustainable business models, how might this be achieved? In an information environment shaped by an ever-growing and persistent demand for more and more digital content from every direction, it has become increasingly important that publishers, libraries and information professionals understand the challenges and opportunities of the Google environment. This book addresses these issues and carves out a strategy for the future of digital information. Put together by an international, cross-sectoral team of contributors, each authored chapter provides a snapshot of where we are now and considers how the barriers to success might be overcome and what the digital information environment might look like if these issues are - or indeed are not - addressed. They include: digital information - an overview of the landscape; scholarly communications - the view from the library; scholarly communications - the publisher's view; e-books and scholarly communication futures; digitizing the past - next steps for public sector digitization; resource discovery; and, who owns the content in the digital environment. This book is essential reading for all library and information professionals as well as for researchers and library students. The book will also be of interest to publishers wishing to reconcile their own digital strategies with those of both information consumers and providers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences

2936

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: