Designing Identities for "Green" Industries / Nejlevnější knihy
Designing Identities for

Kód: 06988806

Designing Identities for "Green" Industries

Autor Beverly Krumm

There has been resurgence in the social significance of sustainability with the recent concerns of global warming, although sustainability is not a new idea. Environmental concerns began on a national level in 1970, but it is agai ... celý popis

1232


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Designing Identities for "Green" Industries

Nákupem získáte 123 bodů

Anotace knihy

There has been resurgence in the social significance of sustainability with the recent concerns of global warming, although sustainability is not a new idea. Environmental concerns began on a national level in 1970, but it is again a hot topic, and businesses want the appearance of being ecologically friendly. It has become fashionable to be green or to give the appearance of being green. A visual identity does more than represent a company, product, or service; they trigger emotions, create desires and forge communities. Logos communicate a corporation s visual identity on a qualitative level in order to improve the image of the company. This study utilizes Psychology, branding, and explorations of logos both style and classification to create a proposal for a standard process when designing green corporate identities.

Parametry knihy

1232

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: