Delivering the Customer-Centric Organization: Real-World Business Process Management / Nejlevnější knihy
Delivering the Customer-Centric Organization: Real-World Business Process Management

Kód: 16881242

Delivering the Customer-Centric Organization: Real-World Business Process Management

Autor Layna Fischer (Ed)

Customer-centric organizations are concerned about shrinking volumes of business, stiffer competition and ever-more demanding consumer expectations which have increased pressure on the bottom line. The ability to successfully mana ... celý popis

249


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Delivering the Customer-Centric Organization: Real-World Business Process Management

Nákupem získáte 25 bodů

Anotace knihy

Customer-centric organizations are concerned about shrinking volumes of business, stiffer competition and ever-more demanding consumer expectations which have increased pressure on the bottom line. The ability to successfully manage the customer value c

Parametry knihy

249

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: