Day Trading Attention / Nejlevnější knihy
Day Trading Attention

Kód: 44400485

Day Trading Attention

New York Times and USA Today Bestseller"One thing I've learned being around Gary for the last decade is that when he sees new consumer trends or new best practices in marketing, people should listen and act on them." - Michael Rub ... celý popis

426

Doručíme do Vánoc


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Day Trading Attention

Nákupem získáte 43 bodů

Anotace knihy

New York Times and USA Today Bestseller


"One thing I've learned being around Gary for the last decade is that when he sees new consumer trends or new best practices in marketing, people should listen and act on them." - Michael Rubin, CEO of Fanatics

In his seventh business book, bestselling author, entrepreneur, and investor Gary Vaynerchuk offers fresh, in-depth advice to enhance brand development, grow sales, and beat the competition using modern advertising strategies grounded in social media.

In his 2013 bestseller Jab, Jab, Jab, Right Hook, Gary Vaynerchuk showed the world how to create winning content for underpriced attention channels. But since then, new platforms have emerged, others have become less relevant, and algorithms are incentivizing new styles of content. New skills are necessary to create advertising that builds brand and sales.

In his latest book, Vaynerchuk argues that today's fast-growing businesses, brands, content creators, and influencers have one thing in common: They mastered storytelling in areas of underpriced attention, which predominantly exists across a handful of social media platforms. Informed by 20+ years of business and marketing success, he contends that the biggest transformation and opportunity is the "TikTokification of Social Media." Increasingly, platforms are distributing content based on what users are interested in, rather than who they follow. In Day Trading Attention, Gary offers detailed advice on how small businesses, large corporations, and creators can:

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Wirtschaft - Allgemeines

426

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: