Customer Value, Shareholder Wealth, Community Wellbeing / Nejlevnější knihy
Customer Value, Shareholder Wealth, Community Wellbeing

Kód: 16013480

Customer Value, Shareholder Wealth, Community Wellbeing

Autor Denis Kilroy, Marvin Schneider

This book provides a roadmap for leaders of listed companies to follow in order to build enduring institutions that create value for customers and wealth for shareholders on an ongoing basis. It is intended to enhance the wellbein ... celý popis

1004

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Customer Value, Shareholder Wealth, Community Wellbeing

Nákupem získáte 100 bodů

Anotace knihy

This book provides a roadmap for leaders of listed companies to follow in order to build enduring institutions that create value for customers and wealth for shareholders on an ongoing basis. It is intended to enhance the wellbeing of all other legitimate stakeholders - including the wider community and the environment. Customer Value, Shareholder Wealth, Community Wellbeing is an inspirational work that confirms the very positive role that a more expansive, more inclusive and more conscious approach to business, can play within our society. It incorporates a breakthrough in understanding in applied corporate finance and business economics centred on the Bow Wave of Expected Economic Profits. This construct provides an economic underpinning for a new and more socially responsible business paradigm - demonstrating for the first time exactly how the performance produced by management in the market for their company's products and services, translates into the capital market outcomes experienced by shareholders.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business ethics & social responsibility

1004

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 299 Kč.

Nacházíte se: