Kód: 02811005
Effective customer service training covers more than niceties. Organizational profitability is threatened when staff are unable to manage customer needs. Yet it takes more than soft skills training to turn these situations around. ... celý popis
2101 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 210 bodů
Effective customer service training covers more than niceties. Organizational profitability is threatened when staff are unable to manage customer needs. Yet it takes more than soft skills training to turn these situations around. A great customer service
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
2101 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )