Customer Retention Strategies Employed by Banks in Zimbabwe / Nejlevnější knihy
Customer Retention Strategies Employed by Banks in Zimbabwe

Kód: 02070242

Customer Retention Strategies Employed by Banks in Zimbabwe

Autor Garikanai Shoko

The issue of global financial crisis caused customers to panic and this affected all the economic sectors across the globe. However,customers in banking industry were the ones hard hit to an extend that they now have a disinclinat ... celý popis

1629


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer Retention Strategies Employed by Banks in Zimbabwe

Nákupem získáte 163 bodů

Anotace knihy

The issue of global financial crisis caused customers to panic and this affected all the economic sectors across the globe. However,customers in banking industry were the ones hard hit to an extend that they now have a disinclination towards the banking sector. ln developing countries such as Zimbabwe where the economy has taken a nose dive due to mismanagement,the situation has become difficult for banks to retain customers if they loose them. Customer retention has become a big issue hence needs proper strategies

Parametry knihy

1629

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: