Customer Focus - The SID Way: A Self-Initiated Development Workbook for Leaders and Managers / Nejlevnější knihy
Customer Focus - The SID Way: A Self-Initiated Development Workbook for Leaders and Managers

Kód: 16836816

Customer Focus - The SID Way: A Self-Initiated Development Workbook for Leaders and Managers

Autor Ben McDonald

Ritz Carlton is famous for its customer focus while used car dealers often have a reputation for poor customer focus. All other organizations fall somewhere in between. Customer Focus - The SID(TM) Way is part of BenchMark Learnin ... celý popis

513


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer Focus - The SID Way: A Self-Initiated Development Workbook for Leaders and Managers

Nákupem získáte 51 bodů

Anotace knihy

Ritz Carlton is famous for its customer focus while used car dealers often have a reputation for poor customer focus. All other organizations fall somewhere in between. Customer Focus - The SID(TM) Way is part of BenchMark Learning International's Self-Ini

Parametry knihy

513

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: