Customer Encounters on Twitter - A Study of Positive Evaluation and Complaint Management on English Corporate Profiles / Nejlevnější knihy
Customer Encounters on Twitter - A Study of Positive Evaluation and Complaint Management on English Corporate Profiles

Kód: 25364147

Customer Encounters on Twitter - A Study of Positive Evaluation and Complaint Management on English Corporate Profiles

Autor Anna Tereszkiewicz

The book presents a discussion of the selected properties of customer encounters conducted on brand profiles on Twitter. The first part of the book discusses social media and their use in corporate communication, with a particular ... celý popis

279


Skladem u dodavatele
Odesíláme do 4 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer Encounters on Twitter - A Study of Positive Evaluation and Complaint Management on English Corporate Profiles

Nákupem získáte 28 bodů

Anotace knihy

The book presents a discussion of the selected properties of customer encounters conducted on brand profiles on Twitter. The first part of the book discusses social media and their use in corporate communication, with a particular consideration of Twitter.

Parametry knihy

279

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: