Customer Connectivity in Global Brands and Retailers: With a Focus on Doing Business in Closed Economic Societies / Nejlevnější knihy
Customer Connectivity in Global Brands and Retailers: With a Focus on Doing Business in Closed Economic Societies

Kód: 17210899

Customer Connectivity in Global Brands and Retailers: With a Focus on Doing Business in Closed Economic Societies

Autor Russell Zwanka, Dr Russell Zwanka

The art of doing business in a company's home market is one of strategy, tactics, environmental awareness, intense competition and elicits the need to be quick to respond to external and internal variables. Once a company decides ... celý popis

962


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer Connectivity in Global Brands and Retailers: With a Focus on Doing Business in Closed Economic Societies

Nákupem získáte 96 bodů

Anotace knihy

The art of doing business in a company's home market is one of strategy, tactics, environmental awareness, intense competition and elicits the need to be quick to respond to external and internal variables. Once a company decides to move outside of its hom

Parametry knihy

962

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: