Culture and Interpersonal Communication / Nejlevnější knihy
Culture and Interpersonal Communication

Kód: 04163839

Culture and Interpersonal Communication

Autor William B. Gudykunst

The authors examine the theoretical influence of culture on interpersonal communication. They provide a framework for guiding future, and for interpreting past, research in the field. Because cross-cultural comparisons of interper ... celý popis

2909


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Culture and Interpersonal Communication

Nákupem získáte 291 bodů

Anotace knihy

The authors examine the theoretical influence of culture on interpersonal communication. They provide a framework for guiding future, and for interpreting past, research in the field. Because cross-cultural comparisons of interpersonal communication must be theoretically based, culture must be treated as a variable in research. This concept is presented in the first two chapters and then applied to specific areas of research. Previous research is reinterpreted in the light of this concept, and explanations are provided on how culture has influenced specific areas such as situational factors, verbal and nonverbal communication styles, interpersonal and intergroup relationships.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Research & information: general Information theory

2909

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: