Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing / Nejlevnější knihy
Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing

Kód: 19194079

Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing

Autor Erdener Kaynak

Enhance your food marketing operation with this thorough and business-savvy book Marketing and distribution related decisions and policies are now of paramount importance in the world of food marketing. This is due to the present ... celý popis

6278


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing

Nákupem získáte 628 bodů

Anotace knihy

Enhance your food marketing operation with this thorough and business-savvy book Marketing and distribution related decisions and policies are now of paramount importance in the world of food marketing. This is due to the present state of economi

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

6278



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: