Creativity and Innovation in the Music Industry / Nejlevnější knihy
Creativity and Innovation in the Music Industry

Kód: 01975298

Creativity and Innovation in the Music Industry

Autor Peter Tschmuck

This book charts the effects of new communication technologies and the Internet on the creation of music in the early 21st century. It examines how the music industry will be altered by the Internet, music online services and MP3- ... celý popis

5065


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Creativity and Innovation in the Music Industry

Nákupem získáte 507 bodů

Anotace knihy

This book charts the effects of new communication technologies and the Internet on the creation of music in the early 21st century. It examines how the music industry will be altered by the Internet, music online services and MP3-technology. This is done through an integrated model based on an international history of the industry since the phonograph s invention in 1877, and thus, the history of the music industry is described in full detail for the first time.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

5065

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: