Kód: 04437009
Marketing influences the success of creative services businesses more than any other issue: bad luck, insufficient funding, difficult clients, and weak employees all pale by comparison. Old standbys word of mouth, referrals, and o ... celý popis
1219 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 122 bodů
Marketing influences the success of creative services businesses more than any other issue: bad luck, insufficient funding, difficult clients, and weak employees all pale by comparison. Old standbys word of mouth, referrals, and occasional promotions are inadequate in today's competitive environment. Whether focused on design, advertising, interactive, editorial, or public relations, all creatives need this know-how book for marketing their business."
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
1219 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )