Kód: 02560177
This volume investigates the "cool city" phenomenon with an empirical focus on Istanbul. The book approaches "cool Istanbul" not only as a consumable brand but also as a socially produced and politically performed phenomenon. The ... celý popis
1195 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 120 bodů
This volume investigates the "cool city" phenomenon with an empirical focus on Istanbul. The book approaches "cool Istanbul" not only as a consumable brand but also as a socially produced and politically performed phenomenon. The contributions dram attention to the significance of thinking production, consumption and performance of cities in relation to their imagination, and trigger critical questions beyond disciplinary academic boundaries.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups
1195 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )