Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1 / Nejlevnější knihy
Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1

Kód: 23928844

Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1

Autor Zvezdan Vukanovic, Jean-Baptiste Lesourd, Steven Wildman

This volume features contributions from WMEMC 2012, an international media conference held in Thessaloniki, Greece. It examines in both descriptive and analytical ways, how new media market consumption is evolving as a subdiscipli ... celý popis

816


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1

Nákupem získáte 82 bodů

Anotace knihy

This volume features contributions from WMEMC 2012, an international media conference held in Thessaloniki, Greece. It examines in both descriptive and analytical ways, how new media market consumption is evolving as a subdiscipline of media business. New

Parametry knihy

816

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: