Consumer Culture, Identity and Well-Being / Nejlevnější knihy
Consumer Culture, Identity and Well-Being

Kód: 06589897

Consumer Culture, Identity and Well-Being

Autor Helga Dittmar

Advertising, materialism and consumption are central aspects of contemporary Western culture. This work documents the negative psychological impact consumer culture can have on how individuals view themselves and on their emotiona ... celý popis

5181


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Consumer Culture, Identity and Well-Being

Nákupem získáte 518 bodů

Anotace knihy

Advertising, materialism and consumption are central aspects of contemporary Western culture. This work documents the negative psychological impact consumer culture can have on how individuals view themselves and on their emotional welfare. It looks at the social psychological dimensions of having, buying and wanting material goods.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Social, group or collective psychology

5181

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: